Компанія “Stage Auto” здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів»та на підставі Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994р. №172 компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка, а також упаковка та пломби не повинні бути пошкоджені.
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Умови повернення товарів неналежної якості:
- При виявленні браку товару, зверніться до працівника пошти та проведіть огляд товару в його присутності, зафіксуйте брак або оформіть повернення, якщо товар не підійшов.
- Повернення товару здійснюється на відділення поштової служби, з якого був надісланий товар.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3-х банківських днів з моменту, коли продавець отримав товар назад з відділення перевізника.
- При виявленні пошкодження упаковки або товару при його огляді відділенні обов'язково складається відповідний Акт, а про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Порядок повернення товару:
- Повідомте менеджеру за номером +38 (098) 000-739-0 про намір повернути товар.
- Товари, які підлягають поверненню, можна повернути протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки) за адресою відділення Нової Пошти: адреса відділення, Відділення №1.
- Надішліть товар разом з отриманим при покупці чеком або ТТН на відділення Нової Пошти.
- Повідомте менеджеру номер ТТН.
Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.